
Ιούλιος 2010
Η Interamerican ολοκλήρωσε την εφαρμογή του e-TRACK της Έμφασις Τηλεματικής στο σύστημα διαχείρισης κλήσεων της γραμμής οδικής εξυπηρέτησης 1158. Η Interamerican Οδική Βοήθεια είναι μέλος του ισχυρού χρηματοοικονομικού Ομίλου Eureko με παρουσία σε 11 ευρωπαϊκές χώρες.
Αφού εξετάστηκαν οι διαθέσιμες λύσεις της αγοράς, επιλέχθηκε η Έμφασις Τηλεματική για την υλοποίηση του έργου, το οποίο αφορά:
-
Online αμφίδρομη διασύνδεση με το μηχανογραφικό σύστημα AS/400 της Interamerican, με χρήση σύγχρονων και αξιόπιστων μεθόδων
-
Εύκολη και γρήγορη εύρεση διεύθυνσης σε ενήμερους γεωγραφικούς χάρτες, με πλήρη σημεία ενδιαφέροντος, με θεματική εύρεση (πχ δίπλα σε πρατήριο BP στην Καλλιθέα) ή διεύθυνση ή απλά περιοχή.
-
Εγκατάσταση τηλεματικού εξοπλισμού e-TRACK στο σύνολο των περίπου 300 οχημάτων Οδικής Βοήθειας, όλων των τύπων σε όλη την Ελλάδα
-
Ειδική web εφαρμογή για τα κινητά τηλέφωνα των οδηγών, όπου γρήγορα, εύκολα και αξιόπιστα:
-
-
Ενημερώνονται για την ανάθεση νέας κλήσης από το Κέντρο Λήψης Σημάτων
-
Γίνεται αποδοχή ή απόρριψη της κλήσης από τον οδηγό ή το συνεργείο
-
Με την περάτωση του περιστατικού το συνεργείο ενημερώνει το κέντρο για τα στοιχεία της βλάβης
-
Εύρεση του κοντινότερου διαθέσιμου οχήματος της επιθυμητής κατηγορίας που βρίσκεται κοντότερα στο περιστατικό
-
Αυτόματος εντοπισμός πιθανών αποκλίσεων οχημάτων από προγραμματισμένες εργασίες
-
Πληροφόρηση πελατών για εκτιμώμενο χρόνο άφιξης οχήματος

Το έργο υλοποιήθηκε σε διαδοχικές φάσεις και πρόσφατα παραδόθηκε η τελευταία φάση του έργου που περιλάμβανε προηγμένες λειτουργίες στην εφαρμογή web από τα κινητά τηλέφωνα.
Μερικά από τα οφέλη που έχουν καταγραφεί από την διοίκηση της Interamerican Οδικής Βοήθειας είναι:
-
Η σημαντική μείωση του χρόνου εξυπηρέτησης των πελατών
-
Το μικρότερο κόστος λειτουργίας με παράλληλη αύξηση του όγκου των εξυπηρετούμενων περιστατικών και αποδοτικότερη χρήση του υπάρχοντος στόλου οχημάτων
-
Η πιστή τήρηση του ΚΟΚ από το προσωπικό της Interamerican Οδικής Βοήθειας και η αποφυγή ατυχημάτων
|