Διαχείριση σημάτων βλαβών από την ΕΥΔΑΠ |
Ιούλιος 2010 Ολοκληρώθηκε από την Έμφασις Τηλεματική το έργο αυτοματοποιημένης διαχείρισης των σημάτων βλαβών από ΕΥΔΑΠ. Οι κλήσεις που λαμβάνονται τηλεφωνικά από το 1022 και αφορούν το δίκτυο αποχέτευσης, αφού προωθηθούν στον αντίστοιχο γεωγραφικό τομέα (η Αττική είναι χωρισμένη σε 5 συνολικά τομείς), επιλέγεται το καταλληλότερο όχημα για να ανατεθεί η αποκατάσταση της βλάβης και αυτόματα το σήμα με τα στοιχεία της βλάβης εμφανίζεται σε tabletPC που έχει εγκατασταθεί μέσα στα οχήματα, ενώ παράλληλα τυπώνεται σε ειδικό εκτυπωτή το σήμα της βλάβης.
Με το τρόπο αυτό το κάθε συνεργείο επί του οχήματος έχει άμεσα προσβάσιμες ανά πάσα στιγμή τις βλάβες που του έχουν ανατεθεί καθώς τα αναλυτικά στοιχεία αυτών. Επίσης η ενημέρωση για την διεκπεραίωση ή όχι μιας βλάβης γίνεται ομοίως άμεσα απλά μέσω από το tabletPC. Επίσης στο κάθε όχημα εγκαταστάθηκε Για την υλοποίηση του παραπάνω συστήματος απαιτήθηκε η online διασύνδεση με το εσωτερικό web portal της ΕΥΔΑΠ. Μερικά από τα σημαντικά οφέλη από την εφαρμογή του συστήματος είναι η άμεση επικοινωνία του σήματος βλάβης στο όχημα και γενικότερη η απλοποίηση της επικοινωνίας με τα συνεργεία, με αποτέλεσμα φυσικά την καλλίτερη εξυπηρέτηση των πελατών
|