Διαχείριση Ψυκτικών Θαλάμων |
Διαχείριση Ψυκτικών Θαλάμων Το e-METER, το καινοτόμο τηλεματικό σύστημα που έχουμε αναπτύξει εξ’ ολοκλήρου, έρχεται να καλύψει με μία ρεαλιστική και σύγχρονη προσέγγιση τα προβλήματα ελέγχου και ασφάλειας που υπάρχουν σε σταθερούς (αποθήκες) και κινητούς (φορτηγά) αποθηκευτικούς χώρους Περιγραφή Η διασφάλιση της ποιότητας των θερμοευαίσθητων προϊόντων αποτελεί πρωταρχικό στόχο για την κρύα εφοδιαστική αλυσίδα. Η λύση e-METER είναι η μοναδική λύση που διαχειρίζεται ολοκληρωμένα την λειτουργία ολόκληρης της ψυκτικής αλυσίδας. Το σύστημα e-METER χρησιμοποιείται για τη διακρίβωση HACCP των συνθηκών παραγωγής, αποθήκευσης, μεταφοράς και για την αποτελεσματική διαχείριση εκτάκτων καταστάσεων. Προκλήσεις Η διασφάλιση της ποιότητας των προϊόντων σε όλη την εφοδιαστική αλυσίδα. Το κόστος λειτουργίας που συχνά επιβαρύνεται από τη διακίνηση ακατάλληλων προϊόντων. Το κόστος συντήρησης των εγκαταστάσεων. Η διαφύλαξη του ονόματος της εταιρείας. Η λύση Το σύστημα e-METER αποτελείται από:
Αισθητήρια θερμοκρασίας και υγρασίας καταγράφουν τις περιβαλλοντολογικές συνθήκες αποθήκευσης των προϊόντων. Η ηλεκτρική παροχή καταγράφεται με την καταγραφή της παροχής ενέργειας ΔΕΗ και της λειτουργίας της βοηθητικής γεννήτριας. Για την σωστή λειτουργία ψυκτικών εγκαταστάσεων, καταγράφεται η λειτουργία αφύγρανσης και απόψυξης των ψυκτικών θαλάμων. Για την ελαχιστοποίηση των απωλειών θερμότητας παρακολουθείται το άνοιγμα των θυρών. Επίσης παρακολουθείται η καλή λειτουργία των αισθητηρίων καταγραφής και υπάρχουν αισθητήρια ανίχνευσης νερού εντός των εγκαταστάσεων. Οι χρήστες συνδέονται στον Σταθμό Εποπτείας των Εγκαταστάσεων μέσα από το internet / intranet, χρησιμοποιώντας browser ή μέσα από το κινητό τους τηλέφωνο με τεχνολογία WAP. Ο Σταθμός Εποπτείας των Εγκαταστάσεων εμφανίζει την κάτοψη των αποθηκευτικών χώρων, πάνω στην οποία εμφανίζονται σε πραγματικό χρόνο οι μετρήσεις των αισθητηρίων. Το σύστημα παρέχει αναφορές μετρήσεων καθώς και συναγερμούς (alarms) που προειδοποιούν συγκεκριμένους χρήστες για ύπαρξη μη κανονικών συνθηκών αποθήκευσης. Οι αναφορές συνθηκών αποθήκευσης και λειτουργίας περιλαμβάνουν γραφικές αναπαραστάσεις της διακύμανσης των μεγεθών που καταγράφονται. Οι αναφορές καταγραφών εκτός των προκαθορισμένων ορίων (exception reports) περιλαμβάνουν τα στοιχεία: έναρξη απόκλισης, διάρκεια, τιμή ορίου, μέγιστη απόκλιση και μέσος όρος καταγραφών εκτός ορίων. Οι αναφορές των alarms περιλαμβάνουν τα στοιχεία: Υπεύθυνος Διαχείρισης του alarm, έναρξη και λήξη του alarm, ενέργειες που εκτελέσθηκαν (ποιος, πότε και με ποιο τρόπο ενημερώθηκε). Όλες οι αναφορές μπορούν και να εξάγονται σε διάφορες μορφές για συσχετισμό με λοιπά επιχειρησιακά δεδομένα. Ο Σταθμός Εποπτείας διαθέτει εμπεριστατωμένο σύστημα διαχείρισης εκτάκτων καταστάσεων και προγραμματιζόμενη δυνατότητα αποστολής alarm με e-mail, SMS ή κλήση σε κινητό ή σταθερό τηλέφωνο με δυνατότητα διάκρισης εργάσιμων και μη εργάσιμων ωρών και ημερών. Η εφαρμογή διαχείρισης των εκτάκτων καταστάσεων αναλαμβάνει την ιεραρχημένη ειδοποίηση των στελεχών της εταιρείας. Ο μηχανισμός διαχείρισης των εκτάκτων καταστάσεων περιλαμβάνει τον έλεγχο της διαχείρισης της έκτακτης κατάστασης από τα στελέχη της εταιρείας. Σε περίπτωση μη ανάληψης της διαχείρισης έκτακτης κατάστασης, ο σταθμός ειδοποιεί αυτόματα το επόμενο στην ιεραρχία στέλεχος της εταιρείας. Οφέλη Οι εταιρείες που έχουν εγκαταστήσει και χρησιμοποιούν το σύστημα e-METER δραστηριοποιούνται στο χώρο αποθήκευσης & διακίνησης τροφίμων και φαρμάκων και έχουν εξασφαλίσει:
Οι πελάτες μας Case studies Brochures
|