Εφαρμογή διαχείρισης κλήσεων βλαβών, στην Interamerican Οδική Βοήθεια |
Φεβρουάριος 2012
Η εφαρμογή χρησιμοποιείται από τo σύνολο των 280 οδηγών των κινητών συνεργείων, αποτελεί επέκταση του υπάρχοντος συστήματος διαχείρισης κλήσεων και στόλου e-TRACK όπου σε πλήρη συνεργασία με το μηχανογραφικό σύστημα AS/400, επιτυγχάνεται η βέλτιστη διαχείριση του όγκου εργασίας. ○ Ενημέρωση οδηγού για νέο περιστατικό που του ανατέθηκε ○ Καταχώρηση από οδηγό κατάστασης εξυπηρέτησης ○ Διαχείριση φωτογραφιών φροντίδας ατυχήματος ○ Λειτουργία και σε περιοχές που δεν υπάρχει κάλυψη GPRS/3G ○ Άμεση φωνητική κλήση του περιστατικού
|